عضویت vip

نحوه خــرید اکــانت وی ای پی ( VIP )

همونطور که می دونید بعضی مطالب سایت که تعداد زیادی را هم داراست مخصوص اعضای ویژه یا همون VIP هست . شما برای دریافت اون مطالب باید اکانت VIP از ما خریداری کنید که بسیار ساده هست .
حتی مدیر ارشد ، معاونت انجمن ، پلیس انجمن هم نمی توانند تایپک های مربوط به کاربران VIP را مشاهده کنند باید حتما خریداری بشه .

» مزایای خرید اکانت وی ای پی VIP :

  1. دیدن تایپک هایی که در انجمن برای کاربران VIP هست .
  2. دیدن مطالبی که در سایت برای کاربران VIP هست .
  3. نمایش ندادن تبلیغات برای شما در سایت و انجمن .
  4. دانلود هر چیزی که در سایت و انجمن وجود دارد .
  5. قرار گرفتن تمام امکانات VIP برای شما .

» قیمت ها به شرح زیر است :

  1. یک ماهه ( 2000 تومـان ) ( )
  2. دو ماهه ( 3000 تومـان ) ( )
  3. سه ماهه ( 10500 تومـان ) ( )

بعد از پرداخت انلاین درون انجمن یه پیام خصوصی به نام کاربری toolscamp جهت اکانت vip ارسال کنید و یا یک ایمیل به toolscamp@yahoo.com جهت فعالسازی اکانت vip ارسال کنید . ظرف 24 ساعت اکانت شما به وی ای پی ارتقا پیدا می کند . اگر ایمیل ارسال می کنید کاملا باید نام کاربری شما هم ذکر شده باشد .


غیر از پنل های گفته شده مدت دیگری به فروش نمی رسد .
با خرید هر یک از پنل ها اکانت شما ارتقا پیدا می کند با همان نام کاربری ...
توجه کنید شما با خرید این قسمت کاربر ویژه می شوید و امکان قفل تایپک های انجمن را هم دارا می شوید .
توجه فرمایید اگر شما این امکان و از ما خریدید و از قوانین سر پیچی کردید اکانت شما مسدود می شود ولی این امکان تا مدتی که خردید حالا از اون سه مدت هر چیزی که خردید و بعد از انجام مراحل فعالسازی می توانید از این امکان استفاده کنید ولی بعد از تمام شدن مدت به کاربر عادی می می گردید . به عنوان مثال : شما پنل 1 یعنی یک ماهه رو خریداری کردید اگر مسدود شدید اگر تا یک ماه رفع مسدودیت کردید که می توانید از این امکان استفاده کنید اگر رفع مسدودیت نکردید و یک ماه شما گذشت این امکان غیر فعال می شود . و بقیه پنل ها هم به این صورت .
وقتی که کاربر ویژه شوید برای تولز کمپ ارزش بالایی دارید و به تمام سوالات شما بدون منتظر ماندن جواب داده خواهد شد .
توجه کنید اگر به هر دلیل سایت غیر فعال شد حق شما ضایع نمی شود چرا که از مدت خریداری شما محسوب نمی شود . مثلا شما پنل 2 رو خریداری کردید شما سه ماه می توانید از خدمات استفاده کنید اگه سایت به عنوان مثال به مدت 5 روز غیر فعال شد این 5 روز جز سابقه ی شما حساب نمی شه مثلا فرض کنید 5 روز از مهلت خریداری گذشته و وقتی سایت غیر فعال بشه به مدت 5 روز و بعد فعال بشه شما روز ششم رو استفاده می کند دیگه نمیاد روز 10 هم بشه .
امیدوارم همه تون بتونید این امکان و بخرید . و از مطالب سایت استفاده کنید .
قیمت ها اینطوری حساب شده به ازای هر ماه اضافه شده 500 تومان کم می شود . اگه دقت کنید یک ماهه 2 هزار هست ولی سه ماه 3 هزار برای این قضیه هست .

موفق باشید ....
مدیریت تولز کمپ toolscamp